اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۴۴۸۰۹

باید استرس بازیکنان کم شود

باید استرس بازیکنان کم شود
سرمربی تیم نفت تهران گفت: بازی امروز پیچیده بود اما ما امروز خوب بازی کردیم اما وقتی گل نمی‌زنیم گل می‌خوریم.
۲۰:۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
وانانیوز|

هومن افاضلی در نشست خبری بعد از بازی نفت مقابل پدیده گفت: بازی امروز پیچیده بود اما ما امروز خوب بازی کردیم اما وقتی گل نمی‌زنیم گل می‌خوریم. من به مهاجری و تیمش تبریک می‌گویم.

وی خاطرنشان کرد: ما دو بازی سخت داریم که باید انجام دهیم البته کار بسیار سختی برای باقی ماندن در لیگ داریم اما روی کاغذ هنوز شانس داریم و باید برای دو بازی باقیمانده تلاش کنیم تا بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم.

سرمربی نفت تهران در خصوص اینکه آیا از تعویض‌هایش در بازی امروز رضایت دارد یا نه،‌تصریح کرد: ما سعی کردیم نفراتی را به بازی بیاوریم که در این شرایط حساس بتوانند به تیم کمک کنند. به هر حال وقتی انرژی بازیکنان در زمین تحلیل می‌رود، باید این سطح انرژی را بالا نگه داریم ما حتی یک تعویض مشکوک را انجام ندادیم به طوریکه هاشم بیک‌زاده که کمی مصدوم بود را تعویض نکردیم و او با غیرت تا آخر بازی در زمین باقی ماند.استرس زیادی به تیم ما حاکم است و به همین دلیل بازیکنان باتجربه را به زمین فرستادیم که استرس کمتری روی آنها باشد. امروز هم از آن روزها بود که سعی کردیم بازیکنان باتجربه را به زمین بفرستیم.

وی در خصوص اینکه عیسی آل‌کثیر بیرون از زمین بود و به بازی گرفته نشد، ادامه داد:‌ اینکه چه کسی بازی می‌کند یا بازی نمی‌کند به برنامه‌ریزی تیم ما برمی‌گردد ما سعی می‌کنیم انگیزه همه بازیکنان را حفظ کنیم و کسانی که بتوانند بیشتر به تیم کمک کنند را به زمین می‌فرستیم. شما باید کنار تیم باشید تا بتوانید این طور تصمیم بگیرید. در 8 هفته‌ای که ما نبردیم این بازیکن بازی هم کرده اما تأثیر زیادی در تیم نداشته است.

افاضلی در پاسخ به این سوال که برای دو هفته پایانی چه برنامه‌هایی دارید تا در لیگ برتر باقی بمانید،‌گفت: همه بازیکنان انگیزه دارند و باید استرس بازیکنان کم شود. باید از نظر روانی و انرژی بازیکنان را در سطح بالا نگه داریم. باید همه به ما کمک کنند و ناامید نشوند. هر چند که اخیراً باشگاه در برخی از مسائل کمک‌هایی به تیم کرده است.

 

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون۱
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین